Söndagsmys!

Igår blev det födelsedagsparty hemma hos Lina som fyllde år & det kom massor med folk:) Kände knappt hälften, men det var trevligt & skoj ändå;) Sen kom Tommy & skjutsade ner oss till tranan då vi va ett gäng som var dit:p Men det var dött med folk där & dålig musik som vanligt. Men hade ett bra sällskap med mig iaf & tack för en härlig kväll gott folk!:) Helen, Jk & Lea kom förbi en sväng också till Lina så då passade jag på att gosa lite med lilltjejen:) Hon är bara så himla söt & go:)

Idag har jag stått vid spisen hela fm tror jag. Har slängt ihop en massa mat så vi har fryst in matlådor. Gjorde spaghetti m. köttfärssås, makaroner m. köttbullar o frysta grönsaker som jag kokade & ris & korvstroganoff. Så nu har vi matlådor iaf. :) Nu kan inte Tommyboy klaga;P Haha.
Tog en paus sen & åkte till stallet:) Jag & Ylva red ut. Hon red på My som hon inte har ridit på sen i vintras. Så det blev lite bocksprång & några bakben som sparkade rätt bakåt. Haha. Hon tyckte det var kul tror jag. :) Sen red vi på åkern & då fick jag lite hjälp av Ylva:) Så ridturen är jag supernöjd med:)
Medans jag var där i Rengsjö så bytte Tommy passagerardörren på min bil, backspegeln & båda framsäterna:) Så nu har jag mittenarmsöd också;P Hihi. Tommy & bror min var till Sundsvall igår & köpte lite prylar till Bmw:n ;) 

Nu blir det Söndagsmys med pizza framför tv:n. Imorgon blir det jobb igen efter en lång ledighet. 

Iaf så har jag laddat upp korten sen vi var i Kreta på FB:)
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0