Ola Polmé


Ta mig tillbaka..

Vilken seg & dryg dag. Fm var otroligt seg på jobbet idag. & på em var vi på en föreläsning om demens på Folkhögskolan som Ola Polmé höll i & den var bra. Men gud så trött man blev bara av att sitta & lyssna. Tur att det var lite intressant då iaf;P haha.
Sen kunde jag åka direkt hem & det är ju lite ovanligt eftersom jag oftast brukar åka till stallet. Men idag fixade Ylva Rattis så jag slapp åka tillbaka till Rengsjö.
När Tommy kom hem åkte vi iväg & handlade massa mat. Nu är han i garaget & fixar med MIN bil:) Hör & häpna!;) Haha. Sitter för mig själv med katterna & har tänt en massa ljus nu. Vilken mysfaktor det är!:) Så fint med levande ljus:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0