Hästledig

Blev lite ändrade planer idag då jag kände att jag ville vara hemma & dona lite då det sett förjäkligt ut.
Så min snälla mamma skulle åka & fixa Rattis idag. För jag tänkte åka & rida innan jag skulle iväg & jobba ikväll, men jag kände att just idag ville jag pyssla här hemma:) Har ju varit duktig & ridit sen i helgen så;P En dag måste vi väl få vila;P

Började göra matlådor, köttfärsbiffar m. vitlöksost & sen till det hittade jag en mixpåse i frysen med allt möjligt i bla. klyftpotatis som jag gjorde i ugnen & brunsås till.
Sen började jag putsa fönster, byta gardiner & damma samt byta dukar. Så nu har jag bara tvrummet kvar & golven! Sen är min höststädning gjord!;) Tvättmaskinen har fått gått för fullt också.
Det är på tiden att vi börjar kika efter en ny dammsugare också. Tycker att våran är så dålig, den låter mer än vad den suger upp. Har bytt påsar, men det blir inge bättre. & nu när jag skulle dammsuga så öppnar jag den & allt damm & skräp som ska ligga i påsen ligger runt den & i hela dammsugaren! Suck!.. Blir ett fall för T att fixa det & sen ska vi åka & kika på en ny nått tag. Helst nyss!

Måns ligger & myser i mitt knä nu medans jag sitter vid datan & jäklar vad han fiser illa;P Haha. Dålig i magen?!.. Haha;) Men han åt nyss så det kan väl vara därför:p




Kommentarer

- Helen

men gud vad fint lina har gjort bloggen, bara ryser när jag ser er, ni är så vackra tillsammans. Äkta kärlek! Ni kommer få så fina barn den dagen ;) <3 hihi. puss

2010-09-29 ♥ 18:53:14
URL: http://helenm.blogg.se/
- Emma

Att den lilla kan lukta så mycket :P haha!!

2010-09-30 ♥ 19:19:21
- Sandfra

Åh, tack! Det finns ju lite kvar att fixa till, men det blir nog bra till slut. Jag jobbar extra på samma ställe jag var på i somras, svårt att hitta jobb! Men allt är bara bra med mig och oss! :) Så skönt att bo i Gävle! Hör av dig om du är hit något, du får gärna kika förbi! Hoppas att allt är bra med dig med! Jättefin blogg!! :) Du och din man är så fina ihop! Puss kram!

2010-09-30 ♥ 22:24:40
URL: http://litensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0