En regnig Lördag

Det har regnat sen igår & hela natten har jag lyssnat på regnet som har blåst emot fönsterrutan. Har inte fått många timmars sömn iaf. Dels så sover jag i Rengsjö & sen låg man vaken & funderade på allt möjligt.. Jaja.. 
Men när klockan ringde så var det bara att kliva upp & åka till stallet för att ta ut hästarna. JÄÄÄÄSP va trött jag var då 05.40. :/

Jag har nyss varit dit & mockat & fixat allt & guuud så blöta de var. Dom fick lite hö att tugga på iaf:) Stackrarna ska vara ute till nio-tiden ikväll då ja slutar så hoppas det slutar regna nån gång!

Hoppas att kvällen går bra på jobbet, men det tror jag säkert!
Nu blir det lite käk snart innan jag sja iväg igen.

Tjingeliing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0