Tröttmössa

Skulle behöva lite ledighet nu som det känns..

Idag var vi alla på jobbet hemma hos chefen då vi hade planeringsdag. Blev en bra dag tycker jag & vi spaltade upp många saker som vi var överrens om. Till lunch fick vi grillad kyckling samt Britt-Ingers hemmagjorda potatissallad som var supergod!:) Skönt att slippa vara på jobbet en dag också!;P Men har jobbat sen i fredags & kommer jobba till torsdag denna vecka.. Tung & tråkig vecka!

Nu blir det lite tv innan jag ska hoppa i säng!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0