Tisdag+Onsdag!

Igår så jobbade jag hela dagen lång. Usch, fy & blää! Men det gick de med.
Åkte & red på en pigg Rattis. Höll på att flyga av också till på köpet då han blev jätte rädd för en gående som befann sig i skogen på en stig & vi var på vägen & jag kände att han blev jätte spänd, men trodde han var rädd för våra skuggor.. Han gjorde ett jätteskutt åt sidan så jag tappade balansen. Hann knappt blinka så hamnade jag på halsen. Resten av ridturen red jag med spaghetti ben:P  
Skynda mig hem för att packa väskan till badet. Var iväg & simmade också:) Pju, vilken dag. Så middagen åt vi sent.

Idag så har jag också jobbat. (som alltid känns det som) På em hade vi APT. Så den var väl rätt lugn då iaf;p 
Ikväll var jag & red på Hia. Så detta var första gången jag åkte iväg själv med Rattis:) & det gick jätte bra!:) Han är snäll min kille;P
Nu blir det bara lugnt resten av kvällen. Tommy står & lagar mat till sig själv faktiskt & det är ganska kul att kolla på;P Eftersom det oftast blir jag som får fixa maten annars..

Imorse vaknade vi (eller Tommy) vid fem-tiden av att Måns kissade i sängen! Jäkla katta! 
Så tvättmaskinen har varit i full gång.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0