Städning

Höststädning- check!
Nu är jag klar med städningen så nu är det fiiint här ett tag då;) Hihi.
Vaknade tidigt imorse av att det var nå kattslagsmål utanför huset så efter det kunde jag inte somna om så då klev ja upp & började städa klart. Putsade de sista fönstret & bytte gardiner & dukar i tvrummet:) Sen har vi kört iväg våra utemöbler för nu är det HÖST ;P
Städade lite i källaren också samt att vi tvättar en massa nu. Våran måste-göra-lista börjar bli lite kortare.. Nu är det bara lite höststädning som vi ska göra ute. Sen får det vara nog! Plockade iaf upp de sista potatisarna idag också:p

Ska åka & rida lite senare:) Sen hoppas jag på lite mat i Rengsjö också;P




Mina höstfat ifrån partylite har jag ställt fram:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0