Skönt med helg

Äntligen Fredag & helg!:)
Fy vilken dag detta varit! Allra helst på jobbet. Folk är sjuk & sen går vi kort på em & då är det som körigast med allt. Men vi klarade av em också med nöd & näppe! Är helst slut i kroppen & skallen..
Avslutade min dag i Rengsjö med att rida på min underbara kille:) Ja det där lät ju det också. Haha;P
Rattis är en pärla! Är så himla nöjd med honom:) Nu är det roligt att rida igen ♥
Skyndade hem för att åka & kika på en dammsugare på Elgiganten som var billig, men såklart var den slut.. Finns ju en massa dammsugare att välja bland. Men vi ska fundera så det blev tyvärr inget köp idag. Åkte & handlade mat istället som vi käkade framför tv:n. Pizza blev det för mig & Tommy åt kött;) Gött va de!;)

Imorgon drar jag & mamma iväg till Valbo. Tur det finns nån som vill följa då iaf eftersom man inte har en sambo som vill.. Han får man näst intill tvinga med:p Men denna gång klarade han sig undan igen! Konstigt;p Haha.
På kvällen ska vi hem till Sandra & Johan på Tacos:) Kommer nog bli en bra Lördag ändå;)

Nu ska jag gå & väcka Tommy som sover på soffan. Ja fick kika på Idol själv ikväll. En sovande Måns i famnen & en sovande Tommy i soffan;P Haha.

Godnatt nu ska vi göra kväller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0