Sista gången

Burr, var riktigt kallt ikväll då jag var & red för Ylva:) Dock sista gången vad jag vet nu. Men vi trotsade kylan! Man rider sig varm iaf;P Haha. Pjuu, så jobbigt det var men det gick så jäkla bra. Skit nöjd!:D På slutet var han superfin & jag fick honom att gå riktigt kort med mkt energi som Ylva tjatar i hela tiden;) Haha. Samt att jag kunde länga & korta honom & samtidigt hålla ihop han med energi i stegen:) Så man kan säga att min ridning hittills har gett resultat:) Det händer saker fast på lång tid;) Man får ha tålamod.. :P
Nu blir det lite kvällsfika med Tommy framför tv:n;)


Kommentarer

- Helen - mamma till Lea

<3 <3 <3

2010-10-25 ♥ 20:01:03
URL: http://helenm.blogg.se/
- Helen - mamma till Lea

<3 <3 <3

2010-10-25 ♥ 20:01:07
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0