Pysslat om..

Imorse var jag trött, men masade mig upp tillslut! Är inne på min 5:e arbetsdag & jag vet att vissa av er också jobbar 5dagar/veckan. Men jag har två dagar kvar.. :/ Suck.. Sen kommer min ledighet & den är sååå välkommen!:)

Åkte & pysslade om Rattis efter jobbet:) Vi tog en galopprunda i skogen där travhästarna brukar tränas. Gick bra, men han är rätt pigg nu;P Åkte sen hemåt & pysslade om mina blommor;P Tog tag i diskberget, dammsög & städade toan. Mamma hade gjort en form med flygande jacob så då fick vi även mat ikväll;) Hihi. Nu är det kväller. Tänker inte lyfta ett finger mer ikväll!.
Undra när någon kommer pyssla om mig?!.. ;P

Imorgon har jag sovmorgon:) Det behövs verkligen! Slipper höra klockan som ringer vid 06.00. Men Tommy får kliva upp då & jag får vända på mig & somna om;P SKÖÖÖNT!! Sen ska jag antagligen rida innan jag börjar jobba.

Kram!

Kommentarer

- Helen - mamma till Lea

tack hjärtat :) <3

2010-10-27 ♥ 22:17:38
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0