Onsdag+Torsdag!

Igår jobbade jag bara till ett. & jag fick en chock när jag klev utanför dörren. Bron var vit & det snöade. Inte än, snön kan väl komma i November:P Åkte nervöst till jobbet då jag fortfarande har sommardäcken på. Men det gick bra. Jag överlevde;) Åkte till stallet & red när jag hade slutat. Rattis var rätt pigg. Dom får mkt energi av denna kyla. Men sen har jag inte ridit så bra denna vecka heller:p Mockade & fixade mat åt alla hästar även idag då Ylva är borta ikväll & jag fick rycka in som barnvakt;)
Hämtade Daniel & Hanna runt fyra-tiden. Hem till dom & gjorde mat sen kollade vi lite på tv:) Dom är så himla snälla & mysiga. Dom har varandra så dom leker & busar tillsammans:) Jag fick göra maten i lugn & ro. Daniel går i ettan så han gjorde sin matteläxa undertiden jag gjorde maten & Hanna som är 3 år & går på dagis lekte snällt för sig själv:) Hihi. Vid 18-tiden hade Daniel & flera andra barn ordnat en show på skolan & Daniel var med & uppträdde så det var bara att snygga upp honom & sen brassa dit med dom igen;) Dom var så duktiga & sen bjöds det på fika. Så efter fikat åkte jag hem & då hade även Ylva kommit hem:)

Väl hemma möttes jag av en stor bukett med rosor;) Det var våran 3års dag igår:) Tack älskade Tommy:)
Var meningen att vi skulle ut & äta, men eftersom det blev så sent innan jag kom hem så åkte vi till Take Off & köpte med oss pizza hem:) Funkade det också;P

Så idag, 13 timmar senare är det Torsdag & en ny dag;) Vi var så trötta igår så vi la oss vid 21-tiden & jag vaknade runt tio-tiden imorse. Skööönt!;) Utvilad känner jag mig nu iaf.
Ska uträtta lite ärenden idag & försöka hitta nå till Tommy också då jag ej hunnit med det tidigare;p
Ikväll ska jag iväg & rida för Ylva. Det ser jag fram emot. :)

Nu ska jag kila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0