Oförglömlig kväll igår!

Åter en dag som har passerat förbi. Men denna dag var seg & jag har varit så trött.
Kan ju bero lite på alla intryck & allt vi tog in igår när jag var iväg på Terry Evans! Ångrar inte en sekund att jag inte gick. Det var så himla häftigt & att bara sitta & lyssna på allt som han sa var ju helt ofattbart. Hur kan en människa få  kontakt med andar?!.. Om man inte tror på andar & allt däromkring så tror jag defenitivt på det nu! Jag ska iväg igen det är en sak som är klart! :) Man måste nog uppleva det för att förstå hur mkt känslor & bekräftelser som man är med om en sådan kväll. Man var spännd, nervös, hade förväntningar, hopp.. Jaa, man var nära att börja grina ibland alltså. Så mkt han fick fram som berörde oss så starkt. Ofattbart! 
Terry är grym! Ingen av det sällskap som jag gick med fick någon kontakt, men det var många andra. Andarna var där för att förlåta, bara säga att de fanns vid deras sida & de ville säga att de hade det bra. ♥ Fanns en mamma i publiken vars hennes bortgågna son "kom fram". Han gick bort i tidig ålder, han var inte alls gammal. Han förmedlade till Terry att han hade det bra nu, att hans mormor tog hand om honom. (om jag inte minns fel) Han älskade sin familj & tyckte det var synd att inte pappan fanns med den kvällen.. Mina tårar var då nära på att komma.. Jag får rysningar bara jag tänker på det.  

Grått & trist väder har det varit hela dagen. Åkte till stallet & mockade klart till hästarna. Sen svängde jag in till mamma & pappa en snabbis:) Pratade lite med dom sen hem för att fixa maten.. Bad T att börja med maten för jag ringde när jag var påväg hem. Men såklart hade han sina bortförklaringar.. Så det var bara att ställa sig vid spisen när man kom hem. Sånt gör mig bara så less & irriterad! Iaf när det upprepas gång på gång.. Då rinner min bägare över! Det skapar bara en massa irritation & en massa onödigt tjaffs emellan oss. Det är så tråkigt..
Tur vi ska ut & äta imorgon då!:) Fira lite år som gått;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0