Min lediga Torsdag

Men det känns inte som om att man har varit ledig nått precis. Hmm..
Har yrat runt nere på stan & fixat lite saker samt handlat mat till oss & hästen. Hann även med att simma en sväng fast jag egentligen inte alls hade lust. Så det känns skönt nu när jag kom iväg:)
Har plockat med tvätt & disk sen jag kom hem samt att jag gav fåglarna ute lite mat:) Så nu är det bara till & mata dom ett par månader:P

Ska snart bege mig till Rengsjö då jag ska iväg & rida ikväll vid 18-tiden:)
Tänkte passa på att äta lite mat där också.  

I helgen är det jobb som väntar + att jag har stallet denna helg. Är bjuden på Tobbes födelsedagsfirande på Lördag då det vankas mat på Spicy Cow, men som det ser ut nu så får Tommy gå på det själv.

Vad ska ni hitta på i helgen?!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0