Fredagsmys!

Igår var jag ledig så på fm kom Hanna till mig. Skulle passa henne då Ylva jobbade. Vi åkte på lite affärer innan vi gjorde lunch. Sen åkte vi till Rengsjö då jag skulle hoppa för Ylva. & jisses vad jobbigt det var;P Men kul också! Både jag & Rattis blev rejält svettiga. Men man är lite ringrostig. :P

Sen åkte jag hem till Lina & vi var iväg & handlade till kvällen då vi skulle ha det lite myspys tillsammans:)
Kunde inte ha en mysigare fredag än vad jag hade igår:)
Var hemma hos Lina & hade lite ansiktbehandling med peeling & ansiktsmask;P Sen färgade vi ögonbryn & ögonfransar.
Korkade upp vinflskan & dukade fram ost & kex:) Lyssnade på musik & pratade hela kvällen & tokade oss;P Haha. Ingen vill vara med & lyssna på våra samtal tror jag då de kan bli väldigt ingående på vissa saker;) Haha. Vi är lite crazyy ibland;) Hihi. Tack för en mysig kväll gumman! ♥

Vi får se vad denna dag bjuder på. Grått & trist väder är det iaf & är man redan seg sen igår så blir det ju inte bättre av att vädret är som det är;P Men vi får nog dagen att gå ändå ska ni se;)


Kommentarer

- Lina

Haha jaa riktigt mysigt var det och välbehövd! Det var så längesen så det var så kul att umgås gumman! <3

Puss!

2010-10-30 ♥ 15:11:34
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0