Fredagsmys

Fredagen är nu här & det känns som om att det bara är Måndag & Fredag på veckorna. Det går så otroligt fort nu.
& fort går det när man tänker på väderleken. Idag så kom det några fjun med snö i Växbo. Har hört att det snöat lite på andra ställen också. Inte än tycker jag, snön får gärna vänta med att komma tycker jag. Men som frissören sa igår när jag var & klippte mig. - Tänk, det är bara 10 veckor kvar till jul!.. Helt sjukt!

Idag tog jag mig ledigt både ifrån ridningen & simmningen. Måste få vila liite;P
Ikväll ska vi till Helen, Jk & Lea. Ska köpa med nån mat dit så får se vad det blir;) Det kommer bli myyys de:)
Vilken härlig Fredag:)

Ha en trevlig kväll!:)
Kramis.
Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0