Fredag+Lördag

Igår innan jag började jobba till kvällen så åkte jag & besökte Helen & Lea:) Vi fikade (saft+mandarin) & sen skulle skruttan sova så då tog vi en promenix på 3,5km. Duktiga vi!;) & jag fick äran att ratta barnvagnen & Helen tog Ozzy;P Myyys! Tack för igår gumman:)Hon är bara för söt & go. Underbar liten tjej ni har! Blir såå kääär i de små liven:) Längtar tills det är min tur♥ Hihi.

Idag har jag jobbat sen var jag & red en sväng i skogen på min pålle. Det är så himla fint i skogen nu denna årstid. Härligt att komma upp på hästryggen & bara låta tankarna flyga iväg;p Därefter åt jag & Tommy en god middag hos mamma & pappa. :) Kikade även på filmerna sen vi var på Kreta. Siv kom förbi & ville se dom. Åh, ta mig tillbaka!
Imorgon är det jobbardax igen :/ Har delad tur. Men är hästledig för Ylva ska rida. :) Så då slipper jag stressa med ridningen. Skönt.

En nyfödd liten Lea:)


Kommentarer

- Helen - mamma till Lea

Jo de ska bli så underbart när ni själva får en liten en :) <3 pusskraam på dej och lea skickar en puss

2010-10-09 ♥ 23:11:17
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0