En lugn Lördag

Idag kom vi iväg & började riva loss lite saker ifrån min reservdelsbil som ska säljas i delar. Men såklart ska det krångla & jäklas. Det får ju aldrig gå bra:P Efter typ 2 timmar så gav vi upp. Åkte hem & stoppade i oss käk. Jag var lite "bakis hungrig" fast jag mådde ju bra ändå;)
Sen åkte vi till Rengsjö med höbalar & hälsade även på fam. Erlandsson en snabbis då jag skulle lämna ett paket till Elvira som är 3 år:) Hade köpt ridbyxor till henne så nu kan hon vara med mig i stallet:) Hon blev jätte glad & satte på sig dom på engång:) Hihi. Vidare till mamma & pappa för att säga hej till dom;P Innan vi åkte hem så åkte vi dit Emma ska flytta & kollade hur det gick för henne & hennes familj med målning & tapetsering;P

Sitter här nu & är mätt & belåten:) Har tänt en massa ljus & ska krypa ner i soffan med Tommy. Har öppnat en kall & god cider sen har jag laddat upp med chips & dipp:) Mys Lördag;)

Skål & ha en toppenkväll!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0