Barnpiga

Yeeees, nu har jag helg i hela tre dagar!:) Underbart! Sen dröjer det 6 veckor innan det kommer hända igen tråkigt nog..

Efter jobbet åkte jag som vanligt till stallet & pussade på min snygging;) Sen var det bara att gå in till Ylva & vara barnvakt;P Så där fick jag mat sen har jag passat Daniel & Hanna medans Ylva hade ridlektioner. :)
Blev lite svettigt där ett tag att hålla reda på tre vilda kattungar samt ungarna:) Men de klarar sig rätt bra ändå;P Haha. Var nog katterna som var värst ;P Haha.
Badade Hanna & Daniel roade sig vid tv:n. Sen blev det kvällsfika & halv åtta nattade jag dom sen somnade dom så snällt:)

Imorgon fm kommer Ylva hit med Hanna:) Sen runt lunch ska jag hoppa för Ylva & på kvällen blir det mys med Lina:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0