2010-10-04

Ny vecka med en sundare vardag.. Det lät ju bra iaf, men vi får väl se hur länge man håller i det! Haha. Känner jag mig själv så går det väl ett tag sen är det kört.. Då går det utför igen.
Det är de som är så svårt när man ska börja tänka på vad man stoppar i sig & motionen är väl egentligen A-O.
Men idag har jag varit ute på en 45 min promenad & ätit rätt bra:) Men det är väl bara att kämpa på!
Ingen som vill börja simma? Har ett badkort som går ut i November sen har jag ett träingskort som jag ska hämta ut på sporthallen. Det ligger där & väntar på mig:p Har legat där sen i April.. Hehe. Inge roligt när man ska iväg själv, det är så tråkigt & det är då man struntar i träningen.. Roligare med sällskap:)

Ikväll ska jag jobba. Rattis fick vila idag. Vi körde lite dressyrträning igår på Hia & det gick bra!:)   



Kommentarer

- Sandra

Jag brukar simma i bland men mest gymma:) då kan vi göra de tillsammans nå tag ju:)

2010-10-04 ♥ 23:15:19
- Emmelie

Näe du inge jobb på resursen, hade en diskussion med chefen där igår per telefon och om jag säger så här, jag kommer nog aldrig sätta min fot hos dom igen så länge Anette beter sig som ett stort rövhål! Så jag söker jobb på alla andra ställen just nu istället.

2010-10-05 ♥ 09:28:58
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0