Rengsjö!

Har bosatt mig i Rengsjö i helgen;)

Igår hjälpte jag Lina att klippa Bonett så nu slipper hon bli så svettig iaf. Dock så funka ju klippmaskinen som den gjorde, men resultatet blev helt ok ändå;) Även fast vi fick nöta lite;P Hon hade riktigt tjock päls också. Men nu så är bruden klippt;) Hihi. Jag åkte iaf & jobbade efter ja varit i Växbo. Sen tog jag in hästarna till kvällen.

Idag har jag jobbat hela dagen & ikväll var jag & fixade med allt i stallet eftersom det är min helg att ta hand om dom:p Har snöat en massa idag så dom tyckte nog det var rätt skönt att få komma in:) Tommy kom förbi ikväll också & åt mat med oss:) Sen gjorde pappa varma mackor som vi nyss har ätit av. Mums!:) Sover här ännu en natt, men imorgon så får jag sova i min säng iaf;)
Ska upp imorgonbitti också & ta ut pållarna samt ta in dom till kvällen. Sen är denna arbetshelg över;)

Godnatt!


Kommentarer

- Sara 18år, Mamma till Joline 1år & 11mån <3

Ja ;)

2010-11-21 ♥ 22:23:29
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0