På rymmen..

Snart är det helg! Men ska jobba imorgon sen så;P Hoppas på att jag orkar komma upp då jag är rejält förkyld.. Men pallrade mig iväg imorse iaf!

När jag kom till stallet ikväll så var Rattis & Malvina på rymmen. Suck.. Men eftersom Trosten hade börjat med att försöka fånga in dom så gick det rätt smidigt & bra:) Dom fick komma in då & äta mat.
När jag kom hem så åkte vi iväg & storhandlade samt hämtade lite mat från Max;P Vi orkade verkligen inte göra mat. Vi va lite lata;) Haha.

Ska hoppa in i duschen nu sen blir det nog sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0