Mys på stan med Martina!

Nu är de första julklapparna handlade!:)

Idag var jag & red på fm sen hem & gjorde mig iordning då jag skulle träffa Martina:)
Vi var på Dollar, A&H & stan såklart:) Hittade rätt mkt som jag handlade så nu är de första julklapparna inslagna & klara;) Men det fattas en del fortfarande;P Men har iaf börjat nu då!:) Satte på lite julmusik & slog in alla julklappar & det var lite mysigt faktiskt;P Hihi. Fick en liten julkänsla iaf ♥
Vi tog en paus från all handling & tog en fika på Krokanen:) Myspys!;)
Tack för idag gumman! ♥

Min caffe latte med nå mintchoklad smak


Underbara Martina! ♥


Gjorde även ett fynd på Deichmann;) De skulle ha kostat 250kr med fick dom för 125kr! ;D


En del av julklapparna;)



Kommentarer

- Martina

Så snygga skor!! :) <3

2010-11-19 ♥ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0