Lördag+Söndag!

Jobbarhelgen är snart över. Bara imorgon kvar nu!

Hade delad tur idag & på timmarna var jag ute & red med Ylva:) Vi red & klättrade med dom & gud så svettiga dom blev.. Skulle egentligen ha klippt Rattis ikväll, men det blev ändrat. Så imorgon (förhoppningsvis) så ska Ylva hjälpa mig:)

Idag har jag jobbat hela dagen. Slutade vid fyra. Hela dagen har varit så lååång & seg. Trött i kropp & knopp. Börjar känna att det svider i halsen så hoppas det inte blir värre bara.. Åkte hem till mamma & pappa en sväng då jag slutade. Ledig från stallet idag också:P
Mamma & pappa följde med hem till mig en sväng ikväll också & fikade:) Höll mig lite sällskap;P Tommy har varit till Järvsö med min reservdelsbil som vi fick såld så fick lite extra kasch där då;) Sen åkte han vidare mot Sundsvall & hämtade en grävskopa åt nån. Igår var han & Johan (hans bror) iväg & köpte en ny merca jeep till svärfar. Ännu en till & ny bil! :p Så snaaart är han hemma iaf.

Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0