Gaah!

Varför ska allt bara krångla & inte funka då jag ska använda saker?!.. Blir galen!
Tommy kom & bytte bil med mig ikväll på jobbet för han skulle tvätta min för den ska till Norell imorgon. Äntligen kommer jag få en motorvärmare:)
Men till saken. Fick ta Tommys Merca hem & vad händer?! Jo, värmen slutade funka så fläkthelvete la av! Åkte till stallet i en iskall bil & tog in hästarna. Satte mig iskall i bilen för att bege mig hemåt igen. Trodde jag skulle frysa ihjäl innan jag va hemma ikväll! Jävlahelvetesbilar! Finns det nån bil han har köpt som har funkat?!! Jag kräks på dessa bilar snart! Gaaah!. Alltid ska det jävlas med nått!

Har jobbat delad tur idag iaf så på mina 3 lediga timmar var jag & red & det gick bra:) 
Nu blir det sängen & mysa ner sig under täcket för att försöka bli varm!
Godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0