Första advent!



Nu är det första ljuset tänt i staken.

Idag började jag med att åka till Rengsjö för att rida. Rattis har nästan stått hela veckan pga. det dåliga vädret som varit & fortf. är. Men idag har det varit lite bättre iaf så jag kunde rida ut en sväng:) Sen gjorde jag & mamma oss klara så vi åkte ner på julskyltningen. :) Handlade lite julklappar iaf & träffade på lite bekanta som vi språkade med;p 
Har precis ätit lite mat nu & kvällen blir nog lugn. Tommy kom nyss hem. Han har varit borta hela dagen så vi har inte träffats så spec. mkt denna helg eller hittat på nå tillsammans. Men det är som vanligt det..

 



Kommentarer

- helen

haha, jo säll hade väl tydligen varit glad över att de var ombytta roller så som de lät på mamma och pappa. skratt* <3 Puss

2010-11-28 ♥ 23:21:41
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0