19:e November 2010

Nu är det slut på denna vecka snart också. Redan Fredag. Veckorna går så himla fort nu. Vips så är det jul;P
Jag jobbar hela helgen & jag har även stallet att sköta denna helg så jag kommer bosätta mig i Rengsjö! ;) Hihi.
Är fortfarande förkyld. Har börjat hosta på nätterna nu så måste upp & ta hostmedicin. Tummen upp för Cocilana. Det gör susen iaf! Man får iaf sova resten av natten om man tagit en hutt av det. :)

Ska bege mig till Växbo om ett tag då jag ska hjälpa Lina klippa Bonett:) Även hennes brud blir svettig för hon har också mkt päls;P Men det ska vi ordna idag!;) Hihi. Sen ska jag åka & pussa på min kille & kolla till han. Idag får han vila. Sen ska jag iväg & jobba ikväll..

Vad ska ni andra hitta på denna helg då?!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0