Vuxenpoäng!

Igår var jag & tränade dressyr för Ylva:) Gick kanonbra! Bästa ridpasset hittills:)
Allt funkar så himla bra, bara att träna på nu då. men sen är det en viss skillnad att rida i en paddock & rida ute i skogen. Hon är mkt piggare när jag rider ut & mindre fokuserad.
Är väl roligare & "friare" i skogen :P
Helen & Josef är här på lite semester också från Tyskland så dom kom & kikade på mig när jar red.

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, klev upp halv elva:) Sååå skönt!
Började med att åka & handla lite mat & startade en tvättmaskin. Sen har det varit fullt upp hela dagen kan man säga. Har putsat fönster & bytt gardiner i alla fönster & lite dukar bytte jag också. Vuxenpoäng till mig!;) Så nu har man gjort det för i år också;) Alltså putsat fönster:P Hihi. Dammade på lite hyllor & dammsög också.
Så det är vad jag har pysslat med idag när jag varit ledig. Så skönt att ha gjort det klart!
Mamma kom förbi en sväng när hon slutade:)
Nu har iaf Tommy skaffat dosor till myrorna som vi har inne. Så nu "äter" dom av det som finns i dosorna sen bär dom en del till drottningen & sen äter resten av myrfamiljen också av det så tillslut dör alla! HAHA!


Ska ta & åka till Rengsjö snart, jag ska rida sen är vi bjuden på mat hos mamma & pappa:) Det blir grillat, mums! :)

Imorgon är jag sugen på att åka till Valbo, men såklart har jag en pojkvän som inte alls är det.. Så vi får se hur det kommer bli :P

Grattis Erika på 22-års dagen! ;)



Balen 2007


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0