Valborgsmässoafton!

Igår efter jobbet var det bara hem & duscha & göra sig iordning för att sedan dra till Lina. :)
Där blev det grillning med lite folk:) Hade jätte trevligt!:)

Nu får bilderna tala:)

































Tusen tack för igår:)

Idag har man mått som man har förtjänat.. Huuuaa. Weglin lånade soffan våran över natten så vi hade en gäst:P haha. Tommy åkte till Mora med Mogge, Carro & Mattias runt lunch för att kolla på nå skotercross eller vad det va. Så han har precis kommit hem. :P 

Funderar på att åka & kika på bilträffen som var vid Coop nu ikväll:) 

Puss&kram! 

Kommentarer

- Helen -BF 30 juli

haha fina bilder anna :) jag ser lagomt mätt och belåten ut där jag håller i min enorma mage :) skratt* pussKraam

2010-05-01 ♥ 22:16:32
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0