Toyota Supra

Idag var man skapligt pigg efter gårdagens festande;P
Weglin tog soffplatsen även denna helg;) Hihi.
Åkte taxi hem & va väl hemma runt ett tiden. Hoppa in i duschen när jag kom hem, tänkte att man kanske kan piggna på sig:P Men det var ju inte på värsta viset ändå. (va värre förra helgen) Haha. Fanns andra på festen som var bra nog på G;) Haha.

Så idag skurade jag & Tommy altanen & sedan oljade vi in den. Nu ska bara alla möbler dit:)
Fick några blommor av mamma som hon kom med så jag planterade dom i landen.
Sen åkte jag med pappa & mamma till Rengsjö för jag skulle rida. Tränade på min läxa som jag fick av Ylva sist på träningen & det gick bra:) Men hon var lite piggelin idag:P
Sen kom Tommy & Weglin & hämtade mig:) Så nu fick man åka hans Toyota Supra:D Shiiit, vad den går;P Kom upp i 200km/h tror ja & den har mkt mer att ge. Haha;) Riktigt skoj! ;) Så då har man fått sig en riktig åktur idag;)

Var in en snabbis till Lina också ikväll:) Kikade in nya tv:n. Blev riktigt bra;) Sen blev det lite paj hos svärmor:)
Är nu hemma & har nyss duschat. Kikar på tv med älskling.
Nu kommer en riktig mördar-vecka. :/ Huuuaa.. Bara att kämpa på!

Puss.



Johans Supra ;)


Kommentarer

- Helen -gravid v 29

jk och jag var i vik hos mina föräldrar och vi hörde bara ljudet, jk sa direkt, weglins supra :) haha. så gissade att ni fick er ett vår/vrål -åk ;D pusskraam

2010-05-10 ♥ 10:12:44
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0