Promenix ikväll med J & L

Tusen tack för alla fina presenter jag fick när jag fyllde år:)
Är verkligen jätte nöjd!:)
Puss på Er!<3

Åter till vardagen då..
Hinner inte med så mkt känns det som, jobbar jämnt & allt runt omkring skjuter man åt sidan.
Men har varit hurtig nu ett par dagar, jag, Lina & Johanna är ute & går nästan varje dag iaf:) Försöker iaf;P
Men tycker hittills att vi har varit riktigt duktiga!:) Bara att fortsätta så! ;P
Vi gick en sväng ikväll också så nu är man lite trötter i ben & fötter.
Passade Hanna en sväng ikväll också åt Ylva, men sen fick mamma ta över för då skulle jag träffa brudarna för en power walk!;)

Ridningen går rätt bra nu också. Imorgon blir det träning för Ylva igen!:) Svettigt.. Får se vad man får för läxa då;P Hihi. Har tränat rätt mkt på dom jag fått hittills iaf;)
Helen & Josef har kommit "hem" på semester från Tyskland också så imorgon skulle hon komma & kika på mig när jag rider:) Var typ 1 år sedan jag träffade dom nu. Jag & Tommy var ju till dom i Maj förra året. Vill tillbaka.. :) & det ska vi också, någongång:)

Håller på att göra matlåda nu tills imorgon, lax m. potatis. Gött!
Är helt slut i kroppen nu. Sängen nästa! Bara maten blir klar någongång då..

Love You T <3


Puss å häjj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0