Lina time

Ikväll var jag & Lina ute på en promenad:) Riktigt skönt var det ute & vi spurtade på i typ 45min;P
Pratade om allt tok som vanligt & det är tur att vi är "lika" till sättet när vi pratar om vissa saker. Man behöver aldrig skämmas när man är med dig;) haha. Att prata "snusk" är vanliga saker för oss;P (sen kan "snusk" innefatta olika saker hos oss alla)

Därefter åkte jag till Rengsjö för hästarna skulle släppas in. Så har nyss kommit hem & fått i mig lite kvällsfika.
Imorgon blir det jobb igen. Delad tur :/


Idag gjorde du mig besviken..




                                              ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0