Helgen..

Har haft en kanonhelg:) Har umgåtts med nära & kära & gjort roliga saker:)

I Lördags så var vi bakis. Haha. Huua. Jag & Weglin låg på soffan & kikade på film, medans dom andra åkte till Mora. Sen mot kvällen så var jag, Tommy & Weglin ute & gled i pimpen för första gången i år:) Var nån bilträff vid Coop, men vi kom ut lite sent så alla hade hunnit åka. Men såg lite bilar i farten iaf;) Blev käk på Max också;P Då var man bra nog sugen på nå eftersom man inte kunde äta tidigare på dagen;P Haha.
Åkte ner till Böle också där Mogge, Carro, Hanna & Sandberg var. Så vi blev där ända till två-tiden. Men då var man en aning trötter.. Spelade kort & grabbarna kollade på massa skoterfilmer & kikade på datan:P



Igår sov vi till halv tolv;P haha. Uuupps! Men skönt var de;P
Tog det lugnt igår, planterade lite blommor ute i landet:) Sen var vi hos Tommys föräldrar resten av em. Fick mat där & sen åkte vi till Rengsjö då jag skulle rida:)
Påvägen hem åkte vi & hyrde en film, Avatar:) Tommy valde & jag var väl inte så förtjust i hans val, men den var jätte bra! Trodde jag inte;) Så den var helt klart sevärd!;)
En väldigt mysig & spännande film;)




Idag ska jag iväg & jobba.. Fast börjar kvart i fyra. Men innan dess ska jag fixa lunch & åka till stallet. :) Tar mig nog en ridtur i det härliga vädret:)


Kommentarer

- Sara

Yes, visst var det gott?! :D Jag ska äta det fler gånger jag med :)

2010-05-04 ♥ 17:37:11
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0