Halsont :/

Igår var man mer död än levande på jobbet, fy vad trött jag var. Men jag slutade ett så då åkte jag hem & sov en stund. :) Sen åkte jag & Tommy & fixade med lite presenter:)
På kvällen var det dags för ridlektion för Ylva. Red till "Hia" så vi var uppvärmda innan vi började träningen;P Det gick äver förväntan. :) Det gick så himla bra. Är sååå glad;)
Fick en liten läxa tills nästa gång, att hålla mina händer stilla & rida med energi fram till händerna. Vi hästmänniskor fattar iaf vad som menas med det ;) haha!
Såklart började jag känna mig sjuk & hängig mot kvällen.. :/ 

Så idag vaknar man upp & känner sig inte alls pigg. Ont i halsen & är snorig. Suck! 
Tur man är ledig idag då:p
 Blir inte många knop för mig idag, ska åka & handla så det finns mat i kyl & frys inför helgen:) Sen ikväll är vi bjuden på Tacos hos mamma & pappa:) Får se om jag orkar rida nått senare på em. Beror på hur jag mår.




Min snygging!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0