Dialogutbildning 3

Nu har vi gått steg 3 av 3 på dialogen.
Idag var sista dagen & man var hemskt trött efter dessa dagar men det har varit bra. Första dagen var seg & trög eftersom man inte var inne i "tänket". Men allt har klarnat efter dessa dagar. Nu ska vi bara ta med oss detta i vår ryggsäck & använda oss av det i vardagen.
Sprang på stan också & handlade de sista presenterna till Tommy :)

Kvällen har bestått av matlagning & städning. Körde igång på engång när jag kom hem. Har dammat överallt, dammsugit & torkat av golven & mattorna åkte ut också:P Så nu är det fint här tills på Fredag när hjärtat fyller år:)
Nu skulle jag kunna stupa i säng känns det som. Är såååå trött. Har tre arbetsdagar framför mig nu också:/ Suck!.. Två heldagar & en delad tur. BLÄÄÄ! Jag behöver få sova! Ta igen mig lite..

Nu blir det en varm dusch & sedan soffläge.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0