Dialogutbildning 2

Behöver inte säga så mkt mer än att jag är skit trött!
Ändå gick det bättre idag på dialogen, var lite mer fart & det var lite roligare. Men man blir så himla trött av att bara sitta en hel dag. Iofs så går vi iväg & diskuterar ibland, men hjärnan blir överfylld. Så himla trött i huvudet.
Bara imorgon kvar, sen är man tillbaka i vardagen på jobbet igen.
Idag så smet jag, Monica, Magda & Marlene på Max & åt;P Hihi. Fy oss;) Haha! Jag var snäll & bjöd dom;P Tur man äter gratis där;)

Såklart hade vi finväder idag så det var ingen höjdare att sitta inne när solen sken utanför. Åkte & red efter vi slutade, fick sluta fyra idag iaf. :P Vet inte hur dessa dagar ska räcka till, har så mkt som ska hinnas med att göras innan Fredag. Suck! Känner mig en aningen stressad!... Men ikväll handlade vi iaf allt som vi ska ha så det kan man stryka nu iaf.

Nu blir det soffläge innan vi kryper ner i en renbäddad säng:) Mys!
Puss på Er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0