Badat fötterna

Snaaart är det Tooorsdag & då får jag soooova;) haha. Räknar ner dagarna eftersom jag har klivit upp till klockan sen förra måndagen.. Bara imorgon kvar nu. Kämpa på! :P

Dagen på jobbet har väl flytit på rätt bra. Åkte & red i det härliga vädret efter jobbet. Gud så varmt det var så Rosa blev jätte svettig. Då åkte vattenslangen fram ;P Haha. Jag blev en aning svettig också.
Fortsatte min färd hem till Lina sen:)
Vi tog en promenad runt vågen, men kom inte så långt då det var lite översvämmning så vi tog av oss strumpor & skor & gick över i vattnet. Men vi kom inte så långt sen heller då vi hade passerat allt vatten, vi möttes av mer översvämmning så det var bara att vända. Hehe;P Men vi har gjort årets första dopp med fötterna iaf;P Haha.
Åkte vidare till Preem & köpte årets första mjukglass;) Riktigt gott. Synd att solen hade försvunnit då. Till sist blev det ett stopp på Hemköp också. Där var det verkligen urplockat på alla hyllor.. Men Willys kommer ju dit snart;)

Har nyss tagit mig en varm dusch & nu blir det slappa i soffan innan jag släpar mig till sängen:)

Snart är det Lördag:) Wiiiee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0