25-års fest!

Det var en pina att åka till jobbet imorse :/ Uscha, hade så ont i halsen, snorig som fan & mådde illa. Men strävade på till klockan ett iaf. Sen gjorde jag kväller;P
Känns så typiskt, bara för att man bytte arb.pass i helgen & fixade så man blev ledig så man kunde gå på fest ikväll, ja då blir man sjuk! :/
Men jag får göra det bästa av situationen:) Hehe..

Är nyduschad nu & väntar på att Tommy ska komma hem. Han har varit & hjälpt Jk hela dagen med deras badrum.
För ikväll ska vi på 25-års fest som Carro har & vi ska även fira Mogge som fyllt år:)
Men nån cider lär väl slinka ner antar jag, även fast jag är sjuk ;P Haha.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0