10-05-05

Är så fruktansvärt trött & slut i både huvud & kropp. Bara imorgon kvar sen är jag äntligen ledig på Fredag:) men då finns det också så mkt annat som man ska fixa med..
Jobbade till fyra idag & på em hade vi möte. (APT-arbetsplatsträff) Sen kom det nån tant & pratade om munhälsovård. Orkade knappt hålla ögonen öppna på slutet. Haha.
Fick åka till stallet sen & släppa ut Rosa & My då Rosa har blivit skodd idag. & eftersom hon får "lugnande" så blir hon groggy & får stå inne ett par timmar efter. Så My gjorde henne sällskap:P
Så idag blev det ingen ridning, men imorgon ska jag träna för Ylva. :) Ska bli super kul!:)

Ikväll är det bilträff kl. 21.00 på Maxparkeringen! Får se om jag orkar åka dit & om jag är på humör. För just nu är jag bara så less & trött. Drar det mesta av lasset här hemma själv, vilket vi har pratat om så många gånger, men det är alltid lika lätt att falla tillbaka på dom gamla vanliga banorna igen.. Allt tjat & gnat blir till slut bara en stor irritationsbubbla. Nu är vi där, igen! Hoppas bara att det vänder snart..
Alla roligheter kring allt är som bortblåst & att försöka sträva på själv när man är två om saker & ting är bara jobbigt just nu..




Förra året vid den här tiden befann vi oss här i Österike.





Kommentarer

- Helen -BF 30 juli

fin bild på er, verkar vara superfint där i österrike :) pusskram, ses på lördag :)

2010-05-06 ♥ 10:24:09
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0