Ultraljud

Igår efter jobbet åkte jag & red i det härliga vädret:) Rosa var jättefin på slutet. Så kul när det "klickar" rätt;) Sen fäljde jag med bror & hans tjej till Söderhamn. Handlade bra-att-ha saker:) Hittade även muffinsformarna i plåt så nu kommer mina muffins bli så jämna & fina framöver;) Hihi.
På kvällen blev det stormiddag hos mamma & pappa. Haha:) Första gången alla var på middag tillsammans;P (mamma, pappa, jag +Tommy, Anders + Elin) Vi kikade på Småstadsliv 1 & hade lite Fredagsmys med chips & dipp & massa smågodis:)





Idag var jag till stallet & släppte ut alla hästar samt fixade med allt där som ska göras. Blev dock ingen ridning då det var full aktivitet på gården med traktorer.. Så får se om jag rider imorgon efter jobbet på em. Eller så får hon ledigt i helgen :P haha.

Har nyss varit till läkaren för att höra hur min  24-timmars EKG-registrering såg ut. Han hade inte sett nått som såg konstigt ut. Allt var helt ok! Sen gjorde han ultraljud på hjärtat & det såg också bra ut. Häftigt att se! Men det kommer nog vara dubbelt så häftigt när man kikar på magen:P När det är dags för våran tur.. Hihi.

Solen skiner & det är så himla härligt! Hoppas det håller i sig:) Detta sportlov gör nog alla barnen glada då det finns massor av snö:) Har ju hänt att det varit dåligt med snö förr på sportloven.. Men absolut inte i år!




Dags att samla lite krafter till kvällens jobb. Har verkligen ingen lust att jobba. Är så himla trött i kroppen. Man brukar få energi av solen, men det har inte funkat. Iaf inte på mig. Tommy är ute & åker skoter. Är avis då det är så härligt väder. Sitta ute på en sjö nu & grilla korv & bara myyyysa i solen vore inte helt fel:P Men jag jobbar så jag fick hoppa över skoterturen.  :/
Äh, bara imorgon kvar nu sen är jag ledig:) Men ska som sagt upp & släppa ut hästarna före jag börjar jobba också imorgon. Börjar 06.45. Jobbigt!:P


Puss&kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0