Spamys

Helgen är nu här. Redan?!;P Veckorna går så himla fort.

Gårdagen jobbade jag delad tur. & jag har även jobbat idag, men bara en liten dagistur till elva;P Haha.
Åkte & mötte upp hovslagaren efter jobbet så nu har Rosa snygga hovar igen;) Men hon är lite groggy fortfarande eftersom hon får lite lugnande medel:P Så hon får stå inne ett tag nu så hon repar på sig:)
Har nyss fått i mig lite mat & nu ska jag nog lägga mig & vila:P Så himla trött.

Ikväll blir det lite spamys på Hällåsen med några från Rengsjöhästen & Lina fick jag med mig:) Vi ska äta exotisk planka, bubbla, basta & bara njuta av att det är Fredag;) Hihi. Såklart blir det cider till också:) Vad trodde ni?!;) Haha! Fredagsmys:)
Har en fullspäckad helg framför mig känns det som, men det är bara roligheter;)







Kommentarer

- Elin - Mamma till William

Självklart får du det :) Användarnamn: flodhäst lösen: giraff (publicera ej denna kommentar tack)

2010-03-20 ♥ 15:23:46
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0