Påskpynt

Det börjar närma sig påsken & jag gillar den inte särskilt mkt. Tänkte inte pynta nå direkt, men det slutade med att jag köpte en påsklilja, tog in ris & satt fjädrar på det & sen fick det även bli lite ris ute vid bron:P Haha. Lite påskmat kan jag gärna stoppa i mig:) Tur vi blir bortbjuden;P I helgen ska vi till mamma & pappa & äta sen är vi även bjuden till Tommys moster;) Får se vad vi får för götta då!;P Sen får jag inte glömma påskgodiset;P Har inhandlat sånt också!;) Ett måste nästan:P

Min fina påsklilja:)


Påskpynt inne :P


Påskpynt ute. Får se hur länge fjädrarna får sitta kvar.. Misstänker nog att Bill & Texas kommer vara nyfinka ;P


Godisäggen ;)





Tycker dagarna är lite sega, vädret är trist & man har egentligen inte lust att göra nått alls. Ligga i soffan under en filt & kika på film:P Det är väl de enda som lockar;)
Var iaf & red en sväng idag. Gick fin fint:) Hon har fått ett sår på benet så det får man hålla på & tvätta & göra rent. Läker lite dåligt, men det börjar gå ihop någorlunda nu iaf. Hon har troligtvis trampat på sig själv med broddarna.. Hon är inte halt, men svullen. Det går ner lite efter man har ridit för då kommer ju cirkulationen igång.
På Fredag ska vi last träna lite med Ylva. Hoppas det kommer gå bra, eftersom vi inte har provat sen i höstas då det inte alls gick nå vidare. Vi kom in men sen gick det lika fort ut igen.. För på Måndag, om det går bra med lastningen, så ska vi iväg till Nytorp & träna för Ylva:)

Nu ska vi försöka sätta ihop gasolgrillen. Önska oss lycka till!;)


Kan berätta en sak också, jag har fått jobb:D Superlycklig! ;) Äntligen en fast plats att vara på, äntligen en fast lön & äntligen kan man planera sitt liv!! ;) Har ju tidigare varit timmis på resursen, sen nu i Mars blev jag inlasad & nu i April nå tag har jag en fast 100% tjänst på Ringshög. :) Nu kan man börja känna sig trygg!

Puss&kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0