Ny vecka!

Veckorna springer iväg & snart är sommaren här hoppas jag! Orkar inte med detta tråkiga väder mer..

Vill ha nå roligt att se fram emot nu! Händer inge roligt i mitt liv just nu. Känns lite tråkigt. & humöret är inte på topp. Irriterad, less, down. Ja.. Men vet egenligen inte varför. Borde egentligen leva livet som om att det var den sista dagen.. Men så kan man inte gå & tänka heller.
För några dagar sen gick jag med ett leende på läpparna, men det varade inte länge. Vad händer härnäst då?!.. Vill känna mig glad igen & att humöret är på topp!  
Var ju nära att man trodde att våren var här, men inte efter denna gråa & trista helg.. Blev ett bakslag när man klev upp imorse också, det SNÖADE!! :(






Kommentarer

- Martina

Man blir skit less och deppig av detta väder :/

2010-03-30 ♥ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0