Min helg 19/3-21/3

Nu är jag uppe alldeles själv, skönt med lite egen tid såhär på morgonen:)

Min helg:

Fredag: På kvällen var några får Rengsjöhästen på en mysig spa-kväll på Aquarena:) Vi åt exotisk planka, drack gott, lekte lekar, basta ångbastu med doft, bubblade, filade fötter, tvättade håret & gjorde ansiktsmask. :) Supermysigt! Kom hem vid halv två tror jag:P

Lördag: Ikväll var jag ut med Lina & Johanna. Först åt vi ost, kex & drack vin hemma hos mig. Mysigt värre:) Hihi. Sen blev det chips, morötter & dipp. Tjockade oss rejält;P Drog ner på tranan sen, men där var det inte alls lika kul.. Åkte på Max sen innan vi åkte hemåt;P

Söndag: Sm-final i bandy! Åkte vid halv elva med hela fam. Säll + ett till par:) Möttes av ett snökaos efter vägen. Inge vidare bandyväder direkt. Väl på plats så hoppade vi oss varma & trängdes med 25.570 st människor:P Men det blev ändå inte så varmt. Snöade exakt hela tiden! Jag blev pissblöt igenom & frös som aldrig förr. Helt värdelöst! Eftersom dom spelade 30x3 så drog jag & Johanna till bilen när tredje halvlek hade börjat. Dom var tvungen att skotta av all snö på isen. Bollen rullade knappt, den var mest i luften;P Hehe..
Hoppade i sängen vid elva på kvällen & det var hur skönt som helst att krypa ner & värma sig :)

Nu har ni fått tagit del av min helg;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0