Min dag

Den har varit helt ok;) Hihi.

Åkte iaf till stallet & ja fick sällskap av Tommy. Mockade & grejade med allt där. Red aldrig, då trasslar man väl in sig i alla kablar:P haha. Var sånt busväder också.  Fikade med pappa en sväng sen. Det blev semlor;P
När vi kom hem igen åkte Tommy & tvättade min bil & jag stannade hos fam. Säll:) Jag & Johanna började prata om resor så vi åkte ner på Resia & hämtade massor av resekataloger;) Sen hämtade vi Max mat till alla oss:) Satt & mumsade & åt, sen kollade vi ännu mer på resor med Carina & Tommy:) Kikade i alla kataloger & på Internet. Kollar om det finns resor i April/Maj. Så hoppas det kommer bli av, men det tror jag. ;P Alla verkar så på & det är ju bara bra. Mest jag & Johanna tror jag;P Hihi. Tommy är exakt som far sin, varför ska man resa när det finns så många fina ställen att åka till häromkring;) Haha. Pappa upp i dan! ;)
Fick även presentkort (500:-) av snälla svärfar också på Max:) Så nu är det bara & handla där. Haha;) Tack!:) Så nu har jag & Tommy ett eget:P Ikväll utnyttjade vi Johannas;) haha. Men han har mååånga fler:P  
Jag & Johanna kollade även på Småstadsliv 1 :) Kung, kung, kung! ;)

Ska iväg imorgonbitti igen för att koppla bort EKG-apparaten. Så det är bara att ställa klockan. Suck!:P

Puss.


Kommentarer

- helen

Vart lutar resan åt? :) Hoppas allt visar sig bra med ekg proverna sen nu då. Puss gumman

2010-03-04 ♥ 09:48:01
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0