Lördag

Igår innan jag skulle iväg & jobba så var jag & Sandra ut på en mysig ridtur:) Dock fjantade sig Rosa lite, men det gick bra.
Sen på kvällen hade vi lite Fredagsmys på jobbet, vi åt pizza;)

Idag har jag jobbat hela dagen. Vilken seg & lång dag! Åkte till stallet & pussade lite på Rosa när jag slutade & gav henne lite morötter sen åkte jag hemåt. Slocknade på soffan en stund, sen vaknar jag av att Tommy ropar att det är mat:P
Öppnade en cider & poppade lite popcorn så sitter här för mig själv nu & myser framför tv:n;) Katterna sover så det är lugnt & skönt här:P Haha.
Tommy skulle ut på tranan ikväll (då Mustasch spelar) med sitt grabbgäng;) Så han åkte nyss iväg..

Själv ska jag kika på Melodifestivalen, det är ju final:)



Skål & ha en trevlig Lördagskväll gott folk!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0