Känns bra

Nu är denna jobbarhelg över, nu återstår det "bara" två jobbhelger kvar.. Surt!:P
Var riktigt trött idag, men nu är jag ledig :)
Igår var vi som sagt till Emelie & grattade henne, jag & Emma:) Fick fika & kollade in allt fint som födelsedagsbarnet hade fått;P Hehe.

Idag efter jobbet åkte jag & red i snövädret. & efter ridningen kändes det så skönt att jag kom iväg! :) Åkte inte hem med dåligt samvete denna gång.. Red till en travslinga & tog galoppintervaller där. Gick riktigt bra!:)


Håller tummar & tår för Dig nu gumman!;) hihi. I hope you like It!

Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0