Film

De senaste mornarna så har vi vaknat jättetiiidigt! & det finns bara två stycken att skylla på, katterna! Dom jamar, busar så det dunsar & är mer knäppa än vanligt;P haha. Är dom ute så ska dom in & är dom inne så ska dom ut. Märks att det är Mars åt dom. Parningstajm:P haha. Men dom har inga kulor kvar. Hihi.

Var iväg på fm & handlade med alla pensionärer idag. Haha;P Sen vidare hem & började med lunchen. Tommy & Hägglund skottade av hela vårat garagetak! Gud så mkt snö alltså. Men nu är det härligt ute! Massa plusgrader & det droppar från taken, det gillar vi;)
Åkte på jobbet & hade APT. (arbetsplatsträff) Därefter åkte jag till stallet som alltid annars nästan:P Hehe..
Red på den "långa" travslingan & det var så himla härligt ute. Mys! Red på lite extra hårt så vi blev trötta & svettiga.
Imorgon ska nämligen Lina komma så vi ska skritta ut på Rosa & Rattis:) Så hoppas på finväder! Ska rida Rattis åt Ylva nu tor-fre.

Har nyss ätit kvällsmat & duschat. Fick med mig en matlåda från mamma;) Slapp göra nå själv ikväll. :P
Så nu blir det film- I Am Legend.





Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0