En dag ute på isen!

Igår blev det en ridtur med Ylva & Rattis efter jobbet. När vi kom tillbaka till stallet "trimmade" vi lite & sen blev jag tvungen att hoppa upp på stora Rattis;P Haha. Ylva ville se honom från backen & han är ju bara så härligt att rida, men hemskt svårriden. Men vilka gångarter/steg killen har! Wooow!:) Sen ville såklart lilla Hanna rida också så hon red både Rosa & Rattis. Lilla Hanna på 2 år vågade sig upp på den älgen;P haha.  

Dagens då.
Tillbringade nån timme på isen med Tommy & Lina:) Vi grillade korv & myste:) Vilket härligt väder det har varit hela dagen. Man får lite vårkänslor när snön börjar tina från taken & massa sand kommer fram:P Hoppas det fortsätter så!:) När vi var nöjda så packade vi ihop & sen åkte jag till Rengsjö & red. Fick även med mig Tommy:P Idag kändes Rosa kanon:) Jättekul! Vi blev skapligt svettiga båda två. Hihi. Så härligt ute i skogen nu när snön börjar försvinna på grusvägarna. ;)
Fick mat hos mamma & pappa. Vilken tur vi har:)

Nu blir det film i soffan med älskling. Ska kika på G.I.JOE The Rise Of Cobra.

Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0