En bit påväg

Vipps så var det kväller! :p

Har spenderat min em/kväll hos fam. Säll:)
Nu känns det som om att vi är en bit påväg. Har kikat på resor hela kvällen & diskuterat fram & tillbaka:P Tillslut gick vi över till grannen vid dom & rådfrågade lite;) haha. Så till veckan hoppas vi på att vi ska kunna boka:) Får se hur det slutar & vilka som ska med o så. :) Hoppas det är bestämmt till efter helgen så vi kan gå vidare med våra planer;) Hihi. För som det ser ut nu så åker vi någongång i April. Återkommer när vi vet mera.. :) Hihi.

Kvällens middag bestod av fläskfilé från Esras. ;) Mums!
Imorgon blir det ridning med kusin Sandra;) Så får sällskap även imorgon. Det gillar vi!;)


Har ni kanske några tips på vart man kan åka till värmen & solen nu i April?!
Vi har våra funderingar, men kul att få förslag.
:)

Puss.



Bulgarien, Sunny Beach -06.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0