EKG- apparat på.

Gårdagen spenderades med sötaste Lina;) Hihi. Vi åkte till stallet så hon fick se hur det såg ut, sen stack jag ut & red & hon åkte hem till sitt stall;P Mötte upp henne i Växbo sen efter ridningen :) Därefter åkte vi till Årbrå (Nytorp) för att hämta våra böcker som låg där & väntade på oss, men såklart var det låst.. Får bli en annan dag då.
Parkerade bilarna hos Lina sen & tog en härlig promenad i solskenet:) Blev kvar en stund sen hos Lina:)
Mötte upp henne till kvällen igen;) Mer om det sen när det kanske blir aktuellt;P Hihi.

Imorse var jag till Mitt Hjärta & fick ett EKG påkopplat. Ska ha det nu i 24 timmar så imorgonbitti ska jag tillbaka för att ta bort det. Var & handlade efter det & nu väntar jag på att matbrödet ska bli klart. Det luktar så gott nu!:) Ska äta lunch nu också, sen blir det en sväng till stallet med Tommy. Om han nu inte har ändrat sig;P Haha. Man vet aldrig! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Anna, -88a från Bollnäs.
Bor tillsammans med min sambo och våran son Pontus som föddes den 30sept 2012. Har ett stort intresse för hästar då jag har ett eget halvblod som jag tränar i hoppning och dressyr.
Här kan du läsa om lite allt möjligt om vad som händer i min vardag!
Enjoy!

RSS 2.0